Administratief medewerker m/v

ETW Breda is een elektrotechnisch installatiebedrijf, actief in eigen projecten én in detachering.
Eigen projecten betreffen ontwerp, fabricage, plaatsen en onderhouden van besturingssystemen. Dit voor portaal- en bovenloopkranen, hydraulische systemen en besturingskasten voor de voedingsmiddelenindustrie en offshore. Ook zorgen we voor revisie en onderhoud van onder meer 150 kV verdeelstations voor diverse energieleveranciers.

Wij zijn op zoek naar een spontane collega voor onze financiële administratie:

Administratief medewerker m/v

Parttime: (20 uur, verspreid over 5 dagen)

Functiebeschrijving

  • Voeren van debiteurenadministratie, zoals factureren, urenbonnen verwerken van onze afdeling werkplaats en projectadministratie.
  • Contacten met de klant onderhouden.
  • Onderhanden werk bepalen.
  • Secretariële werkzaamheden, zoals telefoon beantwoorden en post verwerken etc.
  • Verzuimadministratie, aannemen van ziekmeldingen en doorgeven aan de bedrijfsarts
  • Doorvoeren van mutaties ten behoeve van de personeelsadministratie
  • Voorbereiden en afhandelen van de in- en uitdienstadministratie
  • Beheer van personeelsdossiers

Functie-eisen:

  • Een opleiding op MBO-niveau
  • Ervaring met Exact is een pré
  • Kennis van Excel en Word
  • Flexibele instellingen gezonde dosis inzet en enthousiasme

Mocht u denken, dat is iets voor mij, stuur dan uw sollicitatiebrief en uw CV naar Monica@etwbreda.nl
Voor vragen kunt u contact opnemen met Monica Hoppenbrouwers.

U kunt uw sollicitatie ook richten aan:

ETW Breda
Goeseelsstraat 32
4817 MV Breda
Tel: 076-5729770